søndag 14. desember 2008

juleferie kom til meg!

Nei forresten, ikke kom til meg! Jeg vil ikke ferie juleferien her i Drammen! Men kom, kjære juleferie, og det litt fort, for jeg orker ikke vente lengre. Maks fire dager! Aldri har jeg fortjent juleferie så mye som jeg gjør iår. Det kjennes hverfall sånn ut. Den er særdeles etterlengtet, og eksamensrøsjet som har pågått en måneds tid nå kan vel ta på seg mye av skylden for det. Men nå er det bare dager igjen til jeg pakker bilen full av klær og drar min kos til herlige julebyen Fredrikstad. I cant wait!

OK. Så har jeg kanskje ikke kjøpt så mange julegaver i år enda. Men jeg vet hva jeg skal kjøpe! Jeg skal gjøre det når jeg får ferie.
OK. Så har jeg ikke klippet meg på en stund, og jeg har heller ikke vært hos tannlegen som jeg lovte meg selv, fordi jeg alltid har hull og visdomstenner. Jeg skal gjøre det når jeg får ferie. (Ikke tannlegen, det får bli et nyttårsforsett).

Dette skal jeg gjøre i juleferien:
- Kjøpe julegaver
- Jobbe(bla. kl. 8 på 1.juledag)
- Klippe meg
- Dra på blodbanken
- Spise mammas herlige julemat
- Finne på bøll med mine kjære venner
- Feire jul
- Lese skjønnlitteratur (that's right, IKKE PENSUM)
- Lime album
- Stå på snowboard
- Slappe av!

2 kommentarer:

Ida sa...

Elise, Elise...
Du har hatt en utenom det vanlige hektisk desember måned som kanskje har frarøvet deg noe julestemning og latskap (som jeg mener bør prege den siste måneden i året). Fire eksamener er tre for mye på en og samme måned! Jeg har absolutt inntrykk av at du har fikset overgangen til tilværelsen i Drammen, "egen" hosholdning og høgskolestudier meget bra! Du fortjener virkelig en lang og fin ferie nu.

Jeg fikk litt dårlig samvittighet av å lese innlegget ditt i det det minnet meg på en avtale jeg gjorde med min tannlege sist jeg var der...Det har lett for å gå for lenge mellom hver gang. Det får nok bli et besøk på nyåret..

Elles ble jeg interresert snowboardkjøringa? Skal du til Drevdagen? Vi drar til Hovden i romjula... (kan ikke pr. nå gi noen som helst forklaring på hvor i landet det ligger..men det er langt å kjøre.... Og apropos rom. Jeg har fri i morgen og tillot meg å åpne en flaske med rom som har stått her og støvet en stund, pirat-drikken fremfor noen, og sånn at du ikke finner på å kjøpe en flaske av nysgjerrighet...det er ikke drikkende! Det var en digresjon.

Gleder meg til vi sees! Da er det antagelig julaften:)

www.elismelis.no sa...

takk for både oppmuntringer og advarelser kusine!